3e advent /Larry

Helvete vad tiden går fort...Enligt min tidsräkning bör det vara max 2a advent.
Menmen...
Jag har inte gjort ett skit på hela helgen, jo pluggat en del då men annars inget.
Idag var vi dock och kollade när syrran var med i ett Luciatåg, mys!
Fast jävlar vad Lucian var dålig, fick nästan bita mig i tungan för att inte börja asgarva..Elaka Larry är i farten igen!

Imorrn är det sista kökslektionen innan jul, så jag får väl ta ut septumpiercingen och va med då, smart som jag är så tänker jag sätta i en liten stav så den inte syns, mwahahahaha!
Oh btw, älskling hittade USB-sladden till min älskade touchmobil så nu kan jag använda den igen, känns AWESOME!
Så..Här kommer lite bilder från idag.


Mitt fönster är väldans fint just nu


Lucia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0