lista /Larry

Hittade den här listan på en annan blogg, så ah..Nu är jag ju så förbannat uttråkad så nu gör jag den!

DITT LIV:
Vad heter du? –
Annica
I mellannamn då? – Linnea Maria
Vart bor du? - Linköping
Trivs du där? – yes
Brukar du läsa horoskop? – ibland
Har du körkort? – Nepp och jag har inga planer på det de närmaste åren heller.
Äger du några converseskor? – ja, 2 par
Favoritdjur? – hundar och hästar
Vad spenderar du dina pengar på? – cigg, fika & kläder
Senaste konserten? – Oskar Linnros <3
Festar du? - väldigt sällan
Cider, vin eller öl? - vin & cider
Brukar du bli för full? – äsch, nejdå!
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? – yes, fast med recept då
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? – BK <3
Är du allergisk mot något? – pollen
Äger du ett busskort? -  yes, 2
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – röd
Vad åt du till frukost? – rostade mackor
Hur ser du ut idag? – som "hej jag är bakis/lever på soc" typ
Nästa mål i ditt liv? – överleva mellandagsrean 
Vad såg du senast på tv? –
kommer inte ihåg, tittar knappt på tv
Hur svarar du i mobilen? – ah?
Vem ringde du senast? - älskling
Vad sa den du ringde? – han svarade inte..
Antal timmar sömn inatt? – vet inte riktigt
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? – kalkon & ost

SENASTE PERSONEN SOM

Såg dig gråta: det är väl Joakim det skulle jag tro
Fick dig att gråta: uhm...vet inte
Du delade en drink med: Nån random på Eriks bröllop i augusti...
Du gick på bio med: Joakim
Du gick på stan med: Ellenor
Skällde på dig: mammi
Skickade ett e-mail till dig: Nått randompervo

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
yes
Bråkat med ditt husdjur? - ohja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – njaa..vissa delar kanske
Tar du droger? - nej
Dricker du? – varje dag, annars vore jag rätt törstig
Vem är din bästa vän? - jag vet inte riktigt, men närmsta vännerna är Lenny, Carro & Ellenor
Vad är du mest rädd för? – en jäkla massa saker
Vilka kläder sover du i? - oftast gammla bandtröjor
Vart vill du gifta dig? – Det står mellan domkyrkan, Löfstad slott eller Arkö
Vad hatar du verkligen? - idioter
Har du varit kär? - jag är kär
Kör du? - ah, xbox
Har du ett jobb? - nepp, ska söka xtrajobb i februari
Gillar du att ha folk omkring dig? – beror på vilket humör jag är på
Är du ett hälsofreak? – HAHAHAHAHAHAHA...nej
Är du ensam nu? – yes
Några piercings/tatueringar? - överläppen, septum & öronen, tattoos i februari!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? –
introt till Dropkick Murpys låt State of Massachusetts
Vill du gifta dig? - ja innan jag är 20
Vill du ha barn? – samma som ovan

FAVORIT:
Rum i huset? -
mitt rum
Typ av musik? – olika
Månad? - juni

DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? -
nepp
Köpt någonting? – ja
Varit sjuk? – nja, förkyld
Sagt "jag älskar dig"? – yes
Träffat nån ny person? - ne
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja

SENASTE:
Låt du hörde:
you only live ones med The Strokes
Film du såg: Devil
Mat du åt: karibisk soppa & chokladpannkakor <3
Människa du slog: uhm..kommer inte ihåg
Senaste stora bussresesan: kommer inte ihåg det heller
Senaste långa telefonsamtal: Pratar sällan i telefon..Så..don't know
Senaste dusch: igår


Kommentarer
Postat av: Tess

FJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTIS EMO!

2010-12-15 @ 00:51:54
Postat av: larry

nej, snarare indiesleeeezareeeeee. Men tack att du gör så jag och lenny får pengar, puss!<3

2010-12-15 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0