måndagen /Larry

Halloj, klockan är 04.41...Och jag kan inte sova.
Jag lekte med Ellenor på stan och på Ikea i 7 timmar, och ändå är jag klarvaken.
Det suger.
Invigde även Ellenor på Steve's idag, vilket var på tiden!
Och rebellisk som jag är..Så fikade jag två gånger idag, på Steve's och på EH.
Sen drog vi till Ikea och lekte lesbiska som skulle köpa grejer till sin lägenhet.
And damn it, it was fun!
Vi hade även en son, Niffe, som var en elefant och han fick prova skötbord.
Dock fick vi lämna Niffe där inne, men efter jul ska jag banne mig tillbaka och köpa honom.
Nu måste jag försöka sova..Och bädda sängen, efter misslyckade försök att få hit min karl så han kan bädda den åt mig.
Aaaaaall byyyyy myseeeeelf...

Ellenor på Steve's och hon lär bli kinkig nu meeeeen whatever, du är söt när du tuggar!


Jag, sunkig med godaste chokladchock, AWESOME!


Snabbfika på EH, chailatte & torr morrotsmuffin...


Snygg Buddah-mugg som vi hittade på Indiska


Hej. Jag ser ut som en fisk. Hejdå.


Jag & Niffe på Ikea

Kommentarer
Postat av: Anonym

FyFan vad elakt och lägga ut en bild när jag äter/tuggar !!! Och vi åt ju faktiskt korv på IKEA också :P :D

//Ellenor

2010-12-09 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0