onsdaag /Larry

Mööh, är uttråkad.
Kul att om man ger en äckelblogg en ärlig komentar så får man några haters tbx, men tack för att ni ger mig och Lenny pengar. Det uppskattas!

Anywaaaay, var i skolan i bara en o en halv timme idag, skrev ett prov i livsmedelsteknik och sen fick vi sluta.
Så jag drog hem och följde med mammi och handlade.
Älskling kommer inte förrens ikväll, han skulle till Katrineholm och hämta modeller, så nu sitter jag här och har enormt tråkigt, jag funderar på att glo på Bartenderskolan...
Jo det blir nog så.

Gulliga fjortisar som vill bli nerdrygade kan ju adda msn, [email protected]

Vi kör en bild på gullet som ska vara mamma åt min bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0