23 november /Larry

Gokväll folket!
Fyfasiken vad det snöar just nu, var nere vid porten och rökte, snön gick upp till halva mina vader!
Förövrigt har dagen varit rätt bra, mammi opererades idag och jag kunde inte tänka ordentligt så jag struntade i första lektionen och åkte istället in vid lunch efter att hon hade vaknat.
Träffade Lenny på resecentrum så slapp åka tåg själv, alltid något!
Dr Pepper hade hon med, HALLELUJA det var inte igår det!

När jag skulle hem så var det dock inte lika kul, klev av i Lkpg i värsta snöstormen och bussen från resecentrum och hem till mig som normalt tar 10-15 minuter tog idag 45 minuter istället.
Bör även tillägas att jag skulle hemta syrran i kyrkan då mammi fortfarande var på sjukhuset.
Kul!
När vi hade lyckats gå hem så såg vi att det hade ställts upp en stor julgran med belysning på våran innergård, julstämming mhm!
Resten av kvällen har spenderats med att bygga ett stort hus på sims och nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem ifrån jobbet så jag har någon att vara social med.

Jag är söt när jag borstar tänderna, så det så.


Syrran framför granen

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Godnatt :)

2010-11-24 @ 00:26:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0