Helgen /Larry

Halloj!
Eftersom Carro har vart hos mig i helgen så har jag inte orkat bråka med min mobil för att få upp bilder och så, så jag tänkte göra det nu istället.
Helgen har vart awesome iallafall, i lördags var vi på stan i några timmar och så blev det bagel på Steve's.
Och igår var i Norrköping och dansade brallorna av oss till finaste Oskar Linnros.
Sjukt bra var det, och jag stod längst fram och vart sönderdansad mot scenen men det är så det ska va!
Orkar inte skriva något långdraget för jag ska åka till mitt karlskrälle nu.
Men här kommer det bilder iallafall!

Jag på Steve's, tonfisk-bagel <3


Carro och hennes lax-bagel


Vi gick till Munk Muffin och köpte munkar



Carro på taket!


Lite Oskar Linnros kort!





Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-30 @ 20:58:34
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0