Torsdag /Larry

Halloj!
Idag så vaknade jag upp hos min kära karl och kunde knappt prata för jag hade så ont i halsen så idag blev det ingen skola för mig, måste ju vara frisk och fit for fight när bästa Carrohoe kommer imorrn!
Så jag åkte hem och låg i soffan och spelade sims i flera timmar.
Jag har även börjat plocka lite smått på rummet så Carro får plats med en madrass.

Well, nu ska jag titta på Kenza & Tyra show och efter det så ska jag översätta en engelsk låt till svenska...Som skulle vara inlämnad för x antal veckor sen igentligen. Jag är grymt sugen på bananmilkshake btw...Nån som vet ifall McDonalds fortfarande säljer det?

Äntligen har jag hittat en snygg jacka, känner mig nästan lite fjortis i det vita stora äcklet jag springer runt med nu..Köpa nästa vecka kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0